loading...

مرجع اسکرابر صنعتی

بازدید : 0
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:48

ترولی نظافت
تی شورها محصولاتی می‌باشند که برای سازمان خرید اسکرابر صنعتی دهی و حمل اسباب موردنیاز در هنگام نظافت به کار گیری می‌شوند. این تولیدات دارنده گونه های و سبک های بسیار متنوعی می‌باشند که بر پایه ی با نیاز اشخاص خریداری میگردند.

مجتمع‌های تجاری و تفریحی از مهم ترین اماکن همگانی مالامال رفت و آمد می‌باشند که روزمره اشخاص متعددی جهت خرید، تفریح یا این که اجرا کارها اداری به‌این مرکزها مراجعه می‌نمایند. نظافت و پاکیزگی پاساژها و مجتمع تجاری قادر است یکی‌از مهم ترین کارداران در جذب عموم باشد. بدون‌شک اشخاص گوناگون خرید از مرکزها پاک و بهداشتی را به دور و بر های آلوده و کثیف و آشفته ترجیح میدهند. از آنجایی که رفت و آمد در‌این مرکزها بسیار زیاد میباشد، معیار عنایت تمیزی آن نیز به همین نسبت ارتقا می یابد و درپی آن روند نظافت کردن دور و بر های تجاری نا مرتب با استعمال از طریق های معمول و متداول فیض‌ای مثبت و قابل قبول نخواهد داشت. به همین ادله میباشد که شستشوی مرکزها تجاری با امکانات نظافت صنعتی مانند اسکرابر و سوییپر شایسته ترین شیوه برای نگهداری پاکیزگی این مرکزها میباشد. چون نگهداری زیبایی و تمیزی این دکان‌ها اثر دیده گیری در جذب مشتری و رضایت‌مندی آنها داراست. یک راس خرید بهداشتی و منزه، هوای طهارت نیز دارااست و از این جهت مراد متصدیان و مشتریان را برآورده می‌کند. ضرورت شستشوی روزمره و منظم سطح های و حجم این اطراف‌ها منجر گردیده تا امکانات مکانیزه نظافتی جایگزین طریق‌های دستی شوند.


مرکز ها تجاری به عنوان مثال جای ‌هایی‌اند که به جهت رفت و آمد زیاد اشخاص متفاوت می بایست به صورت مداوم هر قسمت نظافت و شستشو گردد. به کار گیری از گونه های دستگاه‌های نظافت صنعتی در‌این مرکز ها می تواند از شایسته ترین آیتم‌های نظافتی محسوب شوند. مطلقا جای ‌هایی که اشخاص متعددی در آن رفت و آمد دارا‌هستند، بیشتر از سایر جای ‌ها کثیف می شوند و به نظافت اصولی‌خیس و بهتری نیز نیاز دارا‌هستند. چون هر چه آلودگی‌های این مرکزها بیشتر باشند، قابلیت و امکان جابجایی آن میکروب به اشخاص و مریض کردن آنان بیشتر خواهد بود. از طرفی نظافت، زیبایی و شفافیت در بیزنس تجاری یک کدام از طرق جلب رضایت مشتری و جذب هر چه بیشتر آن به شمار میاید. ولی به طور طبیعیً به جهت گستردگی اطراف، نظافت مرکزها تجاری، کاری فرصت‌بر، مالامال هزینه و طاقت فرسا خواهد بود و افزون بر آن نیاز به پرسنل بیشتری داراست. البته در اینگونه موقعیتی نظافت مرکزها تجاری با امکانات نظافت صنعتی با سود‌مندی از تجهیزاتی مانند اسکرابر صنعتی، سوییپر، جاروبرقی آب و خاک و … میتوانند بسیار موثر و کارآمد باشند. از طرفی امروزه کمپانی‌های خدماتی بخش اعظمی نیز با به عمل به چنگ آوردن اشخاص دارای تخصص و دستگاه‌های توسعه یافته، فراهم سرویس رسانی به جای ‌های تعالی میباشند تا در هر لحظه محیطی پاکیزه و امن برای حضور مشتریان مهیا خواهد شد.

قسمت‌های نظافتی مرکزها خرید
تقسیم‌بندی کارها نظافتی در هر محیطی برای مثال مرکز ها فروشگاهی قدم نخستین در جهت مدیر درست اقدامات مایحتاج میباشد. درین مرکزها قسمت‌های گوناگون از درون دکان‌ها، راهروها و ورودی‌ها گرفته تا پارکینگ‌ها مستلزم نظافت و شستشو می باشند. پارکینگ این مرکزها دارنده حجم متعددی بوده و بسته به نوع کفپوش، از اسکرابر و سوییپر صنعتی برای نظافت دفتر و شستشوی سطح آن به کارگیری می‌گردد. محوطه بیرونی راس خرید نصیب دیگری میباشد که بایستی با امکانات نظافتی مطلوب یعنی سوییپر منزه شوند. گردآوری‌آوری ضایعات و آلودگی‌ها در درون دکان‌ها با دستگاه جاروبرقی بصورت ایمن و با سهولت قابل اجرا میباشد. همینطور تالار‌ها و راهرو‌ها در مرکز ها فروشگاهی با استعمال از دستگاه اسکرابر شستشو و منزه می شوند.

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34

ستون مزایای اسکرابر سرنشین دار معایب اسکرابر سرنشین دار
۱ برای نظافت فضاهای تعالی در مقطع کوتاه ایده‌آل خرید اسکرابر صنعتی میباشد. معمولا سرمایه‌گذاری زیاد نیاز داراست. ولی بیشتر سازمان‌ها، هزینه‌ها را از روش صرفه‌جویی در پرسنل جبران می‌نمایند.
۲ برای جنبش به کوشش بسیار یه خرده نیاز داراست. به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارااست.
۳ طیف وسیعی از اندازه‌ها را برای سناریوهای گوناگون دربرگیرنده می گردد. کمتر فی مابین کارخانه‌ها و اطراف‌های گوناگون قابل حمل میباشد.
۴ برای اپراتورها شل‌خیس میباشد (خصوصا زمین‌های تبارک یا این که نظافت مکرر) بعضی سبک‌های آن برای فضاهای خرد یا این که باریک مطلوب وجود ندارد.
۵ فایده‌وری در نظافت سطح ها و کف را ارتقا می دهد.
6 دارنده فناوری داخلی برای امداد به کاهش مصرف آب میباشد.
7 دارنده فناوری برای یاری به رئیس و ردیابی دستگاه میباشد.
مزایا و معایب اسکرابر ایستاده
ولی نوع دیگری از اسکرابرها نیز وجود دارا هستند که به اسکرابرهای ایستاده مشهور میباشند. این زمین‌شوهای صنعتی شیوه‌حلی در میان این اسکرابرهای دستی و سرنشین‌ دار ارائه می‌‌دهند. آن‌ها برای فضاهای گران قدر‌خیس بهتر می‌باشند البته فضای کمتری را نسبت به اسکرابرهای خودرویی اشغال می‌نمایند. همینطور در مقایسه با اسکرابرهای دستی و سرنشین دار، مشاهده سطح های و کف گوشه و کنار جلوی دستگاه، هنگام نظافت سهل وآسان‌خیس میباشد. دستگاه‌های کف شوی ایستاده در مقایسه با اسکرابر دستی، سود‌وری در نظافت را ۵۰ درصد ارتقاء میدهد. با این اکنون، مهم ترین عیب اسکرابرهای ایستاده این میباشد که استعمال از آن‌ها برای دوران وقت گیر ریلکس وجود ندارد.

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 13:08

دقت به کاربرد سوییپر در کارخانه های ساختمانی، برای خرید اسکرابر صنعتی محافظت ایمنی و بهداشت کارگران و امکانات ضروری میباشد. چراکه آنان می‌توانند به گردآوری مواد خطرناک مانند مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و آشغال های ساختمانی یاری نمایند. همینطور میتوانند به کاهش خطر لغزش و سقوط در بخش ها مرطوب یا این که روغنی یاری نمایند.

دستگاه های سوییپر در کارخانه های ساختمانی معمولاً در دو نوع اساسی وجود دارا هستند:

دستگاه های سوییپر دستی: این دستگاه ها خرد و قابل حمل میباشند و میتوانند بوسیله یک نفر اداره شوند. آن ها برای گردآوری مواد در بخشها خرد یا این که باریک مطلوب میباشند.
دستگاه های سوییپر خودران: این دستگاه ها بزرگتر و قدرتمندتر میباشند و می‌توانند به وسیله یک اپراتور در دست گرفتن شوند. آن‌ها برای گردآوری مواد در بخش ها والا یا این که با شیب مطلوب میباشند.
هنگام گزینش دستگاه سوییپر برای کارخانه ساختمانی، کارداران پایین می بایست در لحاظ گرفته شوند:

اندازه و نوع سوله: کارخانه های کوچکتر به دستگاه های سوییپر دستی نیاز دارا هستند، در حالی که کارخانه های بزرگتر به دستگاه های سوییپر خودران نیاز دارا هستند.
نوع موادی که بایستی گردآوری شوند: دستگاه های سوییپر برای گردآوری اشکال متعدد مواد پیاده سازی گردیده اند. گزینش دستگاه مطلوب به نوع موادی که می بایست گردآوری شوند بستگی دارااست.
دارایی: دستگاه های سوییپر در طیف وسیعی از ارزش ها جانور می‌باشند. تعیین دستگاه مطلوب به میزان دارایی شما بستگی داراست.
بدین ترتیب استعمال از دستگاه های سوییپر در سوله های ساختمانی یک شیوه اساسی برای محافظت ایمنی و بهداشت کارگران و امکانات میباشد. یک یدیگر از اشکال کاربرد سوییپر می شود به بهبود سود وری و کاهش مخارج مراقبت نیز اشاره نمود.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 14:13

در صورتیکه حس کرده‌اید که طریق‌های سابق و مجال‌بر خرید اسکرابر صنعتی برای نظافت روزمره تراس منزل، وسایل گوناگون جانور در آن و حتی شستشوی ماشینتان شمارا خسته کرده و از چگونگی شغل رضایتمندی بهره مند نمی‌سازند، به‌دنبال رویکرد حلی جایگزین میگردید. در‌این‌صورت، تمایل به خرید یک شوینده فشار توانمند و مطلوب با نیازهای نظافتی خویش را بگیرید. کارواش‌های خانگی با فشاری نزدیک به ۱۰۰ الی ۱۶۰ توشه، ابزاری مطلوب برای شستشوی خانگی به اکانت میایند که با سرعت و کیفیت عالی، به شستشوی کبیر می پردازند. البته احتمالاً یکی‌از مهمترین سوالاتی که قبل از خرید یک دستگاه واترجت برای شما پیش میاید، تلاش ظریف آن در وضعیت خانگی میباشد. درپی، به رسیدگی جزئیات این مورد خوا هیم پرداخت.

چطور یک کارواش دستی خانگی منجر نظافت می‌شود؟

چطور یک کارواش دستی خانگی باعث نظافت می‌شود؟
همان گونه که می دانید، مولکول‌های آب دارنده قطب‌های الکتریکی مثبت و منفی می‌باشند که میل دارا‌هستند با مولکول‌های دیگر اتصال برقرار نمایند. هنگامی با شی ءها عکس العمل می‌نمایند، مولکول‌های آب به آنان متصل میگردند و به عبارت دیگر، قطب‌های ناهمسان یکدیگر را جذب می‌نمایند. ماده شوینده یا این که صابون خانگی ‌های شیمیایی به یاری مولکول‌های آب وارد میگردند و با به کارگیری از این تئوری، آلودگی‌ها را از سطح غیر وابسته می‌نمایند. این مواد با حذف آلودگی و چربی، سبب اتصال و جذب عالی مولکول‌های آب به دیگر اجسام میگردند. با این حالا، آلودگی‌ها و لکه‌های دیرین و چسبنده به آسانی از سطح غیر وابسته نمی شوند و نیاز به طرز‌های موثرتر برای حذف آنان وجود دارااست. طریق کارکرد دستگاه کارواش دستی خانگی نیز بر طبق این مورد ها پیاده سازی شد‌ه‌است. بدین ترتیب، آب با فشار بالابر سطح پاشش می شود و با گسستن لینک و پیوند در بین مولکولی ذرات آلاینده، به شستشو می پردازد.

آیا جت واتر خانگی به سطح زخم می‌زند؟
واتر جت خانگی به خیر و خوبی برای حذف آلودگی‌های بخش ها باریک و معدود پهنا شغل می‌نماید. کارواش دستی خانگی با توان بالا، همانند یک چکش شغل می‌نماید و با ضربات مکرر، آلودگی را از سطح حذف می‌نماید. البته همواره در به کار گیری از واتر جت خانگی، نگرانی‌هایی درباره اینکه فشار زیاد آب ممکن میباشد سطح های را حاد نماید، وجود دارااست یا این که نه؟ در واقع، چنانچه دستگاه کارواشی که فشار و دبی مطلوب را داراست، گزینش و خرید خواهد شد، هیچ سیرتکامل آسیبی به سطح ها وارد نمیشود. برای اعتقاد بیشتر از کارایی واتر جت خانگی و امکان آن در حذف آلودگی فارغ از جراحت رساندن به سطح ها، میتوانید آن را در یک قسمت خرد از سطح متبوع آزمون نمائید. در حالتی‌که کوشش مثبتی داشت، می توانید همگی سطح ها را با کارواش خانگی خویش شستشو دهید.

قسمت های متفاوت یک کارواش دستی
شوینده فشار قادر خانگی، به صورت معمولی‌خیس از آنچه که ممکن میباشد فکر کنید، شغل می‌نماید. یک کارواش برقی خانگی دارنده یک پمپ آب میباشد که بوسیله موتور الکتریکی جنبش و سرعت آب را ارتقا میدهد. آب ما یحتاج را می‌قدرت از شیر آب یا این که هر منبع دیگر آب منزه وارد واترجت خانگی کرد. هر واترجت خانگی دربرگیرنده پنج جزء بسیار اساسی میباشد که به تفصیل ذیل میباشد:

بازدید : 10
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:20

زمین شوی های صنعتی در گونه های مختلفی خرید اسکرابر صنعتی مانند دستی، سرنشین دار، برقی، باتری دار و دیزلی عرضه میگردند. هرکدام از این نوع ها برای مصارف خاصی پیاده سازی گردیده اند و ارتفاع قدمت آن ها نیز قادر است با اعتنا به نوع کارکرد و وضعیت محیطی مختلف باشد.

گنجایش مخازن دستگاه زمین شوی
گنجایش مخازن آب پاک و آلوده در زمین شوی های صنعتی، بر دفعات تخلیه و لبریز کردن آن‌ها اثر می‌گذارد. هر چه گنجایش مخازن بیشتر باشد، نیاز به تخلیه و لبریز کردن آن ها کمتر می‌شود و در فیض فشار کمتری به دستگاه وارد می‌گردد.


قدمت زمین شوی صنعتی
اثر روش استعمال و مراقبت از دستگاه اسکرابر بر ارتفاع قدمت آن
نحوه درست استعمال و حفظ از دستگاه اسکرابر، اثر بسزایی بر ارتقاء ارتفاع قدمت اثرگذار دستگاه کفشوی صنعتی داراست. در‌پی نکات مرتبط با شیوه استعمال و مراقبت دستگاه که بر ارتفاع قدمت اسکرابر صنعتی اثر می گذارند میپردازیم:

دست اندرکاران مربوط به طرز استعمال و مراقبت مشتمل بر:

روش به کار گیری از کف شوی صنعتی
حفظ و خدمت منظم
موقعیت محیطی استعمال از آن
طریق به کار گیری از دستگاه زمین شوی صنعتی
رعایت نکات اصولی در استعمال از اسکرابر خیر فقط به نظافت خوب و سریعتر سطح های امداد می‌نماید، بلکه قدمت اسکرابر را نیز ارتقاء می دهد. در اینجا به برخی از این نکات اشاره میکنیم:

آیین نامه‌های تولیدکننده را پژوهش فرمائید: هر اسکرابر سبک اختصاصی خویش را داراست و ممکن میباشد شیوه نامه‌های خاص خویش را داشته باشد. پیش از به کار گیری از دستگاه، قطعاً دفترچه راهنمای استفاده کننده را بازرسی نمایید.
مهیا سازی محل: پیش از به کارگیری از اسکرابر، آشغال‌های درشت مانند ورقه، پلاستیک و چوب را از روی زمین توده نمائید. این فعالیت از گرفتگی تی و برس دستگاه دوری می‌نماید.
لبریز کردن مخازن: مخزن آب پاک را با آب و ماده های شوینده اختصاصی اسکرابر لبریز نمایید. از مالامال کردن بیشتراز حد مخزن پرهیز کنید.
تکان آرام و پیوسته: اسکرابر را به آرامی و با حرکتی پیوسته بر روی سطح جنبش دهید. از فشردن بیشتراز حد به دستگاه دوری کنید.
پوشش بدون نقص: برای باور از منزه شدن بدون نقص سطح، از هر توشه عبور دستگاه کاملا همپوشانی داشته باشد.
تخلیه مخزن آلوده: به صورت تروتمیز مخزن آب آلوده و کثیف را تخلیه فرمایید. لبریز شدن بیش تر از حد مخزن قادر است سبب ساز به نشت آب و جراحت به دستگاه گردد.
شستشوی تی و برس: بعداز هر توشه به کار گیری، تی و برس دستگاه را با آب منزه بشویید. این شغل از رسوب ماده های شوینده و کثیفی بر روی آن‌ها پرهیز می‌نماید.

بازدید : 2
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 13:08

در دور و بر های مریض‌خانه برای شستشوی راهروها، دور خرید اسکرابر صنعتی و بر های عبور و مرور، اتاق ها و…، می قدرت از اسکرابر بهره مند شد. دستگاه اسکرابر صنعتی امکان شستشو و کم آب کردن به طور همزمان گونه های سطح ها را دارااست. منفعت گیری از اسکرابر صنعتی یا این که دستگاه کف شوی و امکانات اصلی و کاربردی آن بیش تر از هر مکان دیگر در نظافت مریض‌خانه لزوم داراست و این دستگاه سبب ارتقا سطح کیفی نظافت در اطراف درمانی می‌گردد به گونه ای که با به کار گیری از آن عملیات پاکیزگی کیفیت خوب بالا به جاری ساختن می‌رسد.

دستگاه کف پر نمک صنعتی در سبک های دستی و سرنشین دار پیاده سازی و ایجاد گردیده که بوسیله آنان اتاق های خرد مریض‌خانه و تالار های تعالی به آسانی قابل شستشو و نظافت می‌باشند. با دقت به تنوع اسکرابر ها از نگاه نوع هدایت، منبع تغذیه و بعد ها، خرید و به کار گیری از این امکانات نظافت مریضخانه می تواند به ترازو متعددی در سهولت گزینش با اعتنا به نیاز های تیم اثر گذار باشد.

خلال این با دقت به رنج، خطرها و هزینه‌ی هنگامی و مالی‌ای که کفسابی ساختمان درمان‌گاه به یاور داراست یکی‌از شایسته ترین دستگاه های مایحتاج نماشوی ها می باشند که‌این اصلی را در کمترین مجال ممکن و با صرف دستکم هزینه نیروی انسانی و مالی به سود می رسانند.

کف شوی بیمارستانی آنتی باکتریال، از نگاه کارایی شبیه بقیه اسکرابر ها میباشد با این تفاوت که مال مخازن و بدنه آن از نوع آنتی باکتریال است. در ساخت و ساز این مخازن، ادغام ویژه ای از پلی اتیلن که با افزودنی های آنتی باکتریال و غیر آلی بی نیاز گردیده، به شغل رفته میباشد. این ادغام به صورت قابل اطمینانی از رویش میکروب ها و باکتری ها پرهیز می نماید و در سود میکروب ها و باکتری ها فضایی برای رویش و نشر نخواهند یافت و از میان می‌روند. یکی از دیگر از مختصات اسکرابر نظافت مریض‌خانه سطح صدای ذیل آن میباشد.

همینطور آنتی باکتریال بودن فرآورده بدنه و مخزن های آن دائمی میباشد. زوایا و مشکل و فرج سطح ها کف درمانگاه محل مهم پرورش باکتری ها می‌باشند، اسکرابر صنعتی با فایده مندی از برس های کیفیت خوب، میتواند کل این زوایا و ایراد و فرج سطح های کف را شستشو و کم آب نماید.

در یک دور و بر درمانی به کار گیری دستگاه کف پر نمک بیمارستانی لزوم داراست. استعمال از این نوع کف شوی آنتی باکتریال، قادر است در کاهش زحمت نیروی خدماتی، افزایش چگونگی بهداشت، صرفه جویی در مصرف آب و ماده شوینده، شستشو و کم آب شدن هم زمان سطح های و کاهش لغزندگی را برای تیم به یاور داشته باشد.

بازدید : 13
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 13:59

همان گونه که شرایطی برای نگهبانی از کارمندان خرید اسکرابر صنعتی کارگاه ها وجود دارااست، مقرراتی نیز برای مصرف کنندگان تولید ها تولیدی وجود دارااست. این قوانین بهداشتی می بایست در زمینه ی محصول ها سوله ها رعایت گردد تا مشتریان از خرید خویش مطمئن باشند. درین راستا، بهداشت عالی کارگاه به معنای محافظت درست مواد، اعتقاد و باور از پاک بودن تمامی دستگاه‌ها، نظافت تالار ها و پاکیزگی دور و اطراف کارگاه است. در اینصورت تولیدها پایانی فارغ از هیچ سیرتکامل خطر آلودگی به مصرف‌کننده تحویل داده خواهد شد.
اعتقاد و باور از تمیزی و بهداشت خوب، چگونگی تولیدات خروجی را ارتقا داده و انتظارات مشتریان را خوب برآورده می نماید.

نظافت مبل و موکت آمفی تئاتر چه تاثیری در جذب مشتریان دارااست؟
به کار گیری از امکانات مبل و موکت شوی تالار آمفی تئاتر یکی ضروریات مراقبت نظافت و بهداشت این جای است. هنگام بازگشایی تالار های سینما و آمفی تئاتر، پاک نگه داشتن این جای ‌ها از مهمترین مفاد برای رضایت تماشاگران میباشد. از آن‌جا که اکثری از عموم پیش از استارت اکران، در مکانهای مجاورت تالار سینما یا این که تئاتر گردآوری می گردند، ایمنی و بهداشت برای اعتقادوباور از اینکه تماشاگران شما می توانند تجارب ای آهسته و ریلکس داشته باشند بسیار اصلی میباشد.

حتی صرف حیث از محدودیت‌های سرایت بیماری‌های کلیه گیر، سرویس ها نظافت کردن جای ‌های تجمع مانند سینماها و تئاترها به جهت به کارگیری از آبمیوه ها و تنقلات اجتناب ناپذیر میباشد. پاک کردن بدون نقص آمفی تئاترها جهت پرهیز از نشستن روی صندلی های آلوده یا این که پا گذاشتن روی زمین های چسبناک بسیار عنایت داراست.

نظافت کردن مکانهای مشترک گران قدر مانند تئاتر و سینما، بدین مضمون‌ میباشد که طرف داران اکران می‌توانند از ساعتها حضور خویش لذت ببرند. با دقت به پول در گردش زیاد درین مرکزها، راحتی و تمیزی تماشاگران بسیار اصلی میباشد. به صورت انقطاع مدیران این سالنها نمی خواهند که ده‌ها مشتری از خلا نظافت در محل آمفی تئاتر گلایه نمایند.

پاکیزگی کفش تماشاگران در هنگام ورود عنایت متعددی دارااست. استقرار دستگاه واکس زن برقی در اطراف درِ ورودی و استعمال افراد از آن نیازی مهم و لزوم اصلی برای مراقبت تمیزی کفشهای اشخاص می‌باشد. از‌آنجا‌که کفشهای اشخاص همواره در تماس بی واسطه با مواد آلاینده و گرد و غبار است، دربردارنده وسعت متعددی از آلودگی ها و کثیفی ها می‌باشند. ماندگاری آلاینده ها بر روی کفش اثر بسیار متعددی در آلودگی ها و سطح های کف و پله های ساختمان آمفی تئاتر میباشد. قبلی از آن دستگاه واکس زن برقی سبب نگهداری جلوه ظاهری و قدمت اثر گذار کفش های چرمی طبیعی یا این که تصنعی و مصنوعی و آراسته نگهداشتن آنان‌را دارااست.

بازدید : 15
شنبه 8 ارديبهشت 1403 زمان : 12:51


به کارگیری از اسکرابر برای شستشوی کفپوش باشگاه ورزشی خرید اسکرابر صنعتی دارنده مزایای متعددی میباشد. در تحت تنی چند از این مزایا اورده شده میباشد:

تمیزکاری عمیق: اسکرابرها با حرکات قادر و برس‌های کارآمد، به تمیزکاری عمیق سطح کفپوش یاری می‌نمایند و این قابلیت را مهیا می‌نمایند که آلودگی‌ها، رسوبات و لکه‌ها به خیر از سطح کفپوش غیر وابسته شوند.
صرفه‌جویی در حین و انرژی: به کار گیری از اسکرابر به معنای تمیزکاری سریعتر نسبت به نحوه‌های دستی میباشد. این فرمان به ارتقاء سود وری و صرفه‌جویی در طول و انرژی سبب میشود.
حذف باکتری و ویروس: اسکرابرها با حرکات حاذق و به کارگیری از شوینده‌های مطلوب میتوانند باکتری‌ها و ویروس‌ها را از سطح کفپوش حذف نمایند، که التفات متعددی در فضا‌های ورزشی داراست.
تامین از کفپوش: اکثر اسکرابرها به‌طور زیرکانه تکان می‌نمایند و دارنده برس‌های یا این که پد‌های مطلوب برای نوع کفپوش می باشند. این خصوصیت منجر حمایت از کفپوش در مقابل خطرها و زخم‌های احتمالی میشود.
کاهش نیاز به نیروی انسانی: برخی از اسکرابرها دارنده سیستم‌های هوشمند می‌باشند که به صورت اتومات می توانند در شکل نیاز به تمیزکاری بپردازند. این خواص سبب کاهش نیاز به دخالت نیروی انسانی در روند شستشو می‌گردد.
به کارگیری آسوده: بعضی از اسکرابرها پیاده سازی گردیده‌اند تا به کار گیری از آن ها بسیار آسوده باشد. دستگاه‌های مدل و قابل حمل نیز وجود دارا‌هستند که از آنان به راحتی می‌قدرت در تالار‌های ورزشی گوناگون استفاده نمود.
ارتقا قدمت اثر گذار کفپوش: با به کار گیری منظم از اسکرابر، می‌اقتدار قدمت اثرگذار کفپوش را ارتقاء بخشید، چون از آلودگی‌ها و رسوبات پرهیز میگردد که ممکن میباشد سبب سایش و جراحت به کفپوش گردد.
به کار گیری از اسکرابرها تحت عنوان یک نحوه تکمیل کننده به شستشوی دستی می تواند به بهبود مراقبت و تمیزی کفپوش‌های تالار‌های ورزشی یاری دهد.

بازدید : 2
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 12:42

دور و اطراف‌هایی که آلودگی متعددی دارااست مثل کارخانه‌ها، گاراژ‌ها خرید اسکرابر صنعتی و جای ‌های نا مرتب میتوانید برای استخراج شایسته ترین فیض از نظافت با دستگاه اسکرابر، میتوانید از این تکنیک به کارگیری فرمایید که تی دستگاه را بالا نهاده و با تعیین برس مطلوب بخش‌های گوناگون سطح آلوده و کثیف را شستشو دهید. حتی می توانید از مورد ها شوینده و محلول‌های منحصر به فرد برای نظافت خوب به کار گیری نمایید. در غایت تی دستگاه را زیر بیاورید و سیستم مکنده دستگاه را پر‌نور نمائید و استارت به توده‌آوری آلودگی‌ها گردید. بنابراین میتوانید دشوار‌ترین آلودگی‌ها را از گوشه و کنار خویش تطهیر نمائید.

در نقطه پايان فعالیت ما یحتاج میباشد تا عملیات تمیزکاری ماشین اسکرابر خویش را جاری ساختن دهید. با خالی کردن و پاک کردن مخازن آب منزه و آب آلوده آغاز نمائید. آن‌گاه غربال مکش دستگاه و نصیب‌های ورودی آن را نظارت فرمایید و در شکل نیاز آن را پاک فرمایید. آن گاه دفعه به نظافت تی دستگاه‌ می‌گردد. در شرایطی که از اسکرابر RCM به کار گیری میکنید، به خاطر داشته باشید که لاستیک‌های تی را میتوانید از هر دو طرف استعمال فرمایید.
در غایت، اسکرابر را در یک ناحیه مطلوب مراقبت فرمائید که بدور از آفتاب بی واسطه خورشید و منبع حرارت باشد. درصورتی که اسکرابر شما از نوع باطری‌دار میباشد، به طبع شارژ آن را نظارت فرمایید و در شکل ضرورت آن را به شارژ بزنید.

دستگاه اسکرابر یا این که کفشوی در فضا های متفاوت برای شستشوی سطح ها کف گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. مثلا در دور و اطراف های تجاری به جهت تردد زیاد اشخاص نظافت و شستشوی روزمره سطح ها کف لزوم دارااست. همینطور در جای های صنعتی به جهت ساخت و ساز آلودگی های گوناگون و خطاها بهداشتی ساخت و ساز گردیده، این پروسه حائز اهمیت میباشد. به کارگیری از اسکرابر یک کدام از شایسته ترین و موثرترین نحوه ها برای شستشوی اینگونه سطوحی میباشد. کفشوی با به کارگیری از برس های نظافتی همدم با محلول شستشو، آلودگی ها را از سطح مستقل می کند. رعایت اصول نظافت با اسکرابر برای ارتقاء سعی و ارتفاع قدمت دستگاه و دوری از جراحت های احتمالی مداقه داراست. بعضا از این اصول پیش از آغاز شغل با اسکرابر و برخی دیگر در نقطه نهایی شغل با کفشوی می بایست مد حیث قرار گیرند.

بازدید : 11
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 13:05

از کابردهای بخارشوی در خانه می‌اقتدار خرید اسکرابر صنعتی به موردها ذیل اشاره نمود:

نظافت و شستشوی درز کاشی ها و سرامیک ها
مفتوح کردن چروک پرده و اشکال پارچه در کوتاه ترین مجال
ضدعفونی کردن سطح ها متعدد در منزل
نظافت سینک ظرفشویی، وان گرمابه و توالت
شست و شوی همه سطح های کف
یکی وسیع ترین مزیت‌های بخارشوی‌ها عدم به کار گیری آنان از گونه های شوینده‌های صنعتی و شیمیایی میباشد. همین زمینه این دستگاه را بسیار پرکابرد و موثر نموده است. ضمن سبک خانگی این دستگاه، بخارشوی صنعتی هم در صنعت کاربردهای متفاوت داراست.

به کارگیری از شیشه شوی خانگی در شغل های منزل تکانی
یک کدام از بخش‌هایی که برای نظافت خانه بسیار اساسی و کلیدی میباشد، نظافت و شست‌و‌شوی شیشه‌ها و آینه ها میباشد. نظافت شیشه‌ها مدام معضل برانگیز بوده میباشد. تمیزی بخش های شیشه ای و یا این که آینه ای در زیبایی و جلوه منزل بسیار اساسی می باشند. به همین استدلال میباشد که در منزل تکانی بسیار آیتم دقت قرار میگیرند. برای نظافت شیشه‌ها مورد‌های اکثری وجود داراست مانند به کار گیری از دستمال های ساده، حوله ای یا این که میکروفایبر البته شایسته ترین وسیله برای تطهیر آن ها استعمال از دستگاه شیشه شوی خانگی میباشد.

شیشه شوی خانگی کارچر به جهت امکان مکش قدرتمندی که داراست بسیار متمایز از هر طریق دیگری فعالیت کرده و فیض مناسب و ایده آلی را از خویش بر مکان می گذارد. قابلیت و امکان مکش این دستگاه سبب گردیده که خیر فقط برای نظافت سطح های شیشه و آینه، بلکه برای توده‌آوری مایعات از روی بقیه سطح ها نیز بسیار کاربردی و کار کشته باشد.

قابل ذکر میباشد که به کار گیری از دستگاه شیشه‌شوی خانگی سرعت نظافت را فراتر میبرد. افزون بر آن سهولت کارکرد این دستگاه به مخاطب اذن استعمال مداوم و در دوران‌های هنگامی کوتاه‌خیس را میدهد. این دستگاه هیچ سیرتکامل رد آب یا این که آلودگی بر روی شیشه باقی نمی‌گذارد و سطح کیفی نظافت بسیار بالایی دارااست. همین زمینه سبب ساز می شود که اشخاص رغبت متعددی برای خرید این دستگاه کارآمد داشته باشند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 110
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی